Warning: is_readable(): open_basedir restriction in effect. File(/includes/fbwpml.php) is not within the allowed path(s): (/home:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp:/var/cpanel/php/sessions/ea-php74:/usr/local/lsws:/usr/src) in /home/vimasleep/public_html/wp-content/plugins/facebook-for-woocommerce/includes/Integrations/Integrations.php on line 61
Livrare si Retur produse, alte servicii (montaj) WimaSleep

Livrare si retur

 

Returul produselor si alte servicii

Conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru
aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris
comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile
lucratoare de la primirea produsului”.

Livrarea produselor:


Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, pe
teritoriul României. În funcție de zona în care urmează să fie efectuată livrarea, apelăm la
serviciile firmei de curierat extern sau echipa internă de livrare.
În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va
efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător și comunicat Cumpărătorului, conform
disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii.
Produsele se află în ambalajul original, sigilat, și sunt asigurate pe totă durata transportului.
Produsele se livrează demontate cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă,
în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și
să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele și să verifice integritatea lor. Orice
deteriorări survenite în urma transportului, vor fi remediate de către Vânzător în cel mai scurt
timp posibil. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și pot varia.
Cumpărătorul va fi informat cu privire la eventualele modificări.

Montajul produselor:


Reprezintă punerea în stare de funcționare a produsului sau produselor cuprinse în Comanda
Clientului . Cumpărătorul trebuie să se asigure că va pune în stare de funcționare produsul,
conform schiței de instalare, primite în format fizic sau electronic în urma livrării. Eventualele
deteriori survenite în timpul montajului, vor fi tratate cu prioritate si vor fi remediate în cel mai

scurt timp posibil, iar costul aferent transportului și al materialelor, vor fi suportate de către
Cumpărător. Vânzătorul nu obligă cumpărătorul să achiziționeze servicii de montaj.
Montajul este un serviciu distinct, pus la dispoziția Cumpărătorului și presupune plata unui preț,
în funcție de produsul comandat. Acest serviciu este disponibil doar clienților ce locuiesc în
zone accesibile livrării în regim propriu.

Plata Avans:


Vânzătorul solicită plată avans 50% din contravaloarea comenzii de către Cumpărător, în
următoarele situații:

  • În cazul produselor comandate, ce prezintă o culoare preferențială aleasă de
    Cumpărător;
  • În cazul solicitării unui termen de livrare mai mare de 10 zile de către Cumpărător pentru
    orice tip de produs;
  • În cazul paturilor cu dimensiuni, modele si culori atipice;
  • În cazul comenzilor ce conțin mai mult de două bucăți, indiferent de categorie de produs
    din care fac parte;
    În cazul în care Cumpărătorul anunță renunțarea la comandă din diverse motive, Vânzătorul
    îi va returna 25% din valoarea avansului în termen de 30 de zile.

Retur paturi:


Potrivit legislației în vigoare, în termen de 14 zile, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris
Vânzătorului cu privire la renunțarea la cumpărarea produselor, fără alte penalități și fără
invocarea unui motiv, dar cu suportarea cheltuielilor de transport.
Cumpărătorul trebuie să se asigure că produsele returnate sunt foarte bine ambalate, astfel
încât să ajungă la Cumpărător nedeteriorate.
În situația în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri
mecanice sau accesorii lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului. In
acest caz hotărăștea să oprească o sumă din valoarea produsului. Aceasta va fi comunicată
după evaluarea prejudiciilor.
Rambursarea contravalorii produsului returnat, se va face în cel mult 14 de zile de la data
solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei
politici, prin aceeași metodă de plată.
Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în
care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri.
În cazul produselor ce prezintă o culoare preferențială aleasă de Cumpărător, Vânzătorul își
rezervă dreptul de a accepta returul percepând o taxă de retapițare a produsului în valoare de
25%.

Retur saltele:


Nu se acceptă returnarea saltelelor murdare, deteriorate, tăiate sau rupte, pătate sau care
prezintă alte semne de uzură anormală.
În termen de 14 zile de la data cumpărării se poate returna orice Saltea. Făcând parte din
categoria produselor de îngrijire personală, pentru saltelele returnate cu dimensiuni standard, se
aplică o taxă de 15% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare. Pentru
saltelele cu dimensiuni atipice, alte dimensiuni decât cele recomandate, se aplică o taxă de
50% din valoarea saltelei. Dacă salteaua nou aleasă va avea un preț mai mare, clientul va
achita diferența, iar dacă prețul este mai mic, Vânzătorul va rambursa diferența. În cazul în care
Cumpărătorul nu poate asigura transportul, Vânzătorul asigură transportul returului, iar taxa de
transport în acest caz este de 150 de lei.